2015. július 15., szerda

Július 16.

Az előző bejegyzésemet azzal zártam, hogy milyen szerencsés vagyok, hogy egy 5 napos hétvége elé nézek, és igyekszem majd  kihasználni, ehhez képest azonban zömmel az ágyban fekve olvastam vagy filmet néztem, mivel elég makacs derékfájás gyötört. Kétszer is elmentem a patikába a múlt héten, ezen a héten pedig az egyik munkatársam javaslatára izomlazítót vettem. Ez utóbbi volt a leghasznosabb, de azért még nem futnám le a marathont :) Az itteniek kedvességének újabb bizonyítéka, hogy a patikában és a MIJ-nél is mindenki együttérző és segítőkész volt, többen érdeklődtek, még egy csontkovács elérhetőségét is megadták, biztos, ami biztos.

Azt azonban hozzáteszem, hogy a derékfájás ellenére háromszor is kimozdultam: pénteken búcsúbuliba mentem, hétfőn a tűzijátékot néztük meg (amelyet a francia forradalom kitörésének - Bastille bevétele, 1789. július 14. - évfordulójára rendeznek meg minden évben) majd utána nálam pizzáztunk, kedden pedig moziba mentünk, és megnéztük a Poltergeist c. filmet. A lakó- és önkéntestársam a családjával északra ment, sajnos elég rossz időt fogtak ki.
Fejben tovább közeledtem Magyarország felé (még álláshirdetéseket is szoktam nézegetni...:/), és többet tájékozódom az aktualitásokról (görög válság, menekültek, Iszlám Állam...), mint valaha. Talán kezdek unalmas felnőtté válni :DD Na nem, azt soha :)
A napokban megkaptam azt a levelet, melyet a küldő szervezetem, a Területfejlesztők a Vidékért Egyesület küldött el nekem, és amelyet a kiutazásom előtt írtam, saját magamnak címezve. Nagyon jól esett újraolvasni :) Érdekes volt látni, hogy hogyan gondolkodtam akkoriban, és ha belegondolok, hogy azóta mennyi minden történt velem..! Igazán hálás lehetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése